абе като е купих мойта и беше така не дава да барна спирачката. ся каточели има много празен ход. гледам дисковете бая са се износили пък накладките са много дебели. така или иначе който се качи и вика "бахти и спирачките"
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно спирачките на 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеКолегата Galeano е прав донякъде колега проверете си ръчната! Има вероятност да Ви е задържало жилото на ръчната и то участъка който е над ауспуха... сигурно е ръждясало! Свалете задно ляво колело и накарайте някой да опъва и връща ръчната и наблюдавайте дали се връща нормално! Раздвижете го със спрей и проверете гумените маншони в края на жилото дали са здрави обикновено от там влиза вода и луга през зимата и ускорява процеса! Когато задържи жилото спирачния цилиндър и накладките не могат да се връщат и остават близо до диска затова и "няма ход педала". Също така смажете и осите по които се движат накладките те също може да са блокирали. Всъщност мисля, че сме обсъждали темата и преди, може да потърсите с търсачката!
Успех!
П.П. раздвижете и спирачния цилиндър... с въртене и натискане може да ползвате подходящ спрей също!
П.П.П. Сложете си домакинско алуминиево фолио за екраниране на топлината на спирачното жило в участъка където минава над ауспуховата тръба!
Off: u2 Galeano
Но ми се струва, че трябваше да прочетеш по-задълбочено първият пост по темата.
При положение, че са сменени 4 диска +всички накладки, мислиш ли, че ако имаше нещо запекло нямаше да разберат???
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеМного зависи кой го прави и дали иска да гледа за проблем. Или просто сменя, взима парите и толкоз. Факт.
Но ако цилиндърчето е било запекло /например/, то все пак трябва да се раздвижи за да се сложат новите накладки.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение...
Но ако цилиндърчето е било запекло /например/, то все пак трябва да се раздвижи за да се сложат новите накладки.... колега haljscho не ми се обяснява повече. Идеята беше, просто да насоча колегата към една възможност и ако проблема е такъв, как да го отстрани.
Comment
-
Колега. Нали ме пита по скайпа? Казах ти че са си така. Моите сега са зле, но ще сменям дискове и маркучи и се надявам да станат като при теб. Че сега с 5 човека като река да спра няма спиране.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщениеИ колеги като гледам излезна , че така са си добре спирачките и като гледам на повечето са така?Поне при заводските силни автомобили е така, а не при кварталните "тунинг майстори". Примерно не мога да ги сравня с тези на VW, но пък карах преди време една сравнително нова Celica... как спира това нещо... сякаш някой го "хваща за бронята отзад" и е също толкова "чувствителна"
Аз примерно най-много се притеснявам някой да не ми "вкара гол" в багажника когато карам в градско движение и винаги имам "едно на ум".
Все пак проверете си жилото, не отнема много време и може да Ви спести доста ядове.
Comment
-
Ами питах те колега по скайп ама реших да се посъветвам и с другите колеги.
Фаде за сега смятам да не ги барам.. че и това махане на колела и прочие ми изглежда доста време.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Време е да стане ясно , че ръчната няма никаква вина за начина на спиране на колата. (освен ако не спирате на ръчна) Тя единствено може да влияе върху износването на накладките.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Здравейте, много се изписа по въпроса и смятам да обобщя от каде идва цялата история за тази тема. Та наскоро колегата CrazyElement ми позволи да врътна 2-3 кръгчета с неговата 156, (аз понеже карам 146 1.4ТС) с цел да добия представа за динамиката, возията, и евентуално да направя сравнение между двете. Та установих че при отклонение на педала на спирачката с приблизително 1см тя почти заковава, и плавно спиране мн трудно(поне за мен) може да бъде усъществено, и го предупредих че е опасно в някой ситуации: когато вали, на сняг,дъжд или в трафик, като му дадох пример с фирменият ни бус Тоyota Hiace- чиито спирачки бяха подобни след смяна на накладки, и баща ми се разминал на косъм 2 пъти в дъжд (все пак буса е 2 тона и при блокиране на колелата в дъжд ви е ясно за какво иде реч, като тръгне да се парзаля на някаде и вкарване в пътя няма), та буса претърпя регулиране на спирачната уредба в оторизиран сервиз на Тoyota , след което спирачките си хващаха постъпателно, като заковаване се усеща6е 4ак когато педалът достигне средно положение. Та посъветвах колегата или да си регулира спирачките и от там започва цялата история, като той не ми вярва че има такова нещо, понеже никои от форума не го е предложил. Аз отхвърлям варианта с ръчната защото когато жилото е раждясало или замръзнало -доста хора знаят за какво говоря, лоста ще е като мъртъв- все едно няма жило закачено за него, а определено ръчната на колегата не беше така, и си функционираше напълно нормално.Last edited by MaD-BoY; d.m.y г., 15:40.Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщениеИ колеги като гледам излезна , че така са си добре спирачките и като гледам на повечето са така?Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Ами така и излиза по време на извънградско каране спирачките си хващат много добре и трябва да ги натискам доста повече докато заковат, което и не доумявам как става това... при каране в града не дават да ги барна а извънградско се нормализират..Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеНищо ти няма на спирачките, просто така си спира 156-цата, ще свикнеш.И така полжението на педала отговаря на това колко силно захапват челюстите, и щом при 1см отколонение почти се блокират колелата, сами преценете с каква точност трябва да натискаш ако искаш да спреш плавно, може би с отклонение 4-5мм, не искам да споря но аз лично не мога така и на мойта 146 савсем не е така...
Last edited by MaD-BoY; d.m.y г., 16:49.Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от MaD-BoY Покажи съобщениеИ нашият бус спираше така след смяна на накладки, НО това не означава че така спира по принцип, след регулиране всичко се оправи и си беше като нов. И не говорим за това дали ще свикне или не, говорим за БЕЗОПАСНОСТ на теб и на тези зад теб, на тези около теб, на колко хора им са толкова добри спирачките знаеш ли? Ако ти се наложи да реагираш бързо и да спреш плавно когато изскочи дете пред теб какво ще правиш? ABS на алфите не е мн надежден както знаеш, не е като на Audi- натискаш до долу и колата се грижи за останалото.. Защо когато става дума аз безопасност всеки си затваря очите и премълчава...Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
Comment